Szukaj

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1. Złożyłam/złożyłem zamówienie w Waszym sklepie internetowym, jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?
Dostawy na terenie Polski przy wyborze dostawy za pośrednictwem kuriera, są realizowane do 24 godzin po złożeniu zamówienia z uwzględnieniem faktu, że zamówienia złożone w piątek, lub dzień poprzedzający święto po godzinie 13.00, będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po weekendzie lub święcie. Czas samego doręczenia paczki do zamawiającego z reguły wynosi do 2 dni.
Dostawy kurierskie realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskich . Nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia leżące po stronie dostawcy.

2. Ile kosztuje dostawa?

Dostawa na terenie Polski od kwoty 300 jest bezpłatna. Poniżej tej kwoty koszty dostaw są następujące: 16 dla Paczkomatów - 20 zł dla przesyłek kurierskich.

3. Jak mogę opłacić moje zamówienie?

Płatności można dokonać za pomocą przelewu bankowego lub PayPal

4. Dlaczego przy składaniu zamówienia muszę podawać swój adres mailowy i numer telefonu?

Tak, zależy nam na tym, by mieć możliwość szybkiego kontaktu z naszymi Klientami, na wypadek opóźnień w dostawie, bądź zmian w zatowarowaniu sklepu, które mogą wpłynąć na dostępność niektórych produktów.

5. Dostawa zamówienia się opóźnia, co mam robić?

O wszystkich opóźnieniach prosimy informować pisząc na adres: info@dismissed.pl

6. Czy otrzymam fakturę VAT na złożone przeze mnie zamówienie?

Tak, do każdej przesyłki dołączamy rachunek. Jest on jednocześnie dowodem zakupu i podstawą gwarancji.

7. Czy mogę zwrócić towar, jeśli z jakiegoś powodu nie spełni on moich oczekiwań?

Tak, zgodnie z Ustawą możesz to zrobić w ciągu 14 dni od zakupu pod warunkiem, że towar nie będzie używany lub uszkodzony. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów